Thursday, July 31, 2008

31-7-2008


نهير فين ؟؟؟
نهير في فرحها....آه والله بجد
عامله نفسها عروسه....ورامي عامل نفسو عريس
والكارثه الاعظم ان فيه ناس صدقوا الاشتغاله وراحوا يحضروا الفرح بقى وكده
انا فعلاً حقيقي مش مستوعبه
العروسه........نهير
نهير.....اعرفها انا من ييجي 3 سنين او اكتر دلوقتي
نهير اول مره قابلتها في الازهر بارك....يوم عيد الحب :)))
نهير كل مره اشوفها تجيبلي حاجه واديها انا حاجه
كلها حاجات عبيطه...مصاصه...كارت...قلم
حتى في مره ادتني كشكول محاضراتها
نهير.....مش عارفه
صعب اوووي صعب اووووي اووووي
تكتب عن حد قريب ليك بالدرجه اللي نهير قريبه ليا بيها
نهير من الاشخاص اللي انا واثقه انهم باقيين ليا عمري كلو
بنلف ونروح ونيجي...واحنا زي مااحنا
البنت دي بتعرفني من كلمه في مسج
من الو....او من دحكه مش مظبوطه
من كلمه في وسط كلام اهبل....من اغنيه بسمعها
عدينا حدود كتير اووووي....ودخلنا في بعض اوي
ونهير انهارده هناك...مع رامي
وهتروح معاه
وانا هنا....على النت
قهراً....والله قهراً
انا عيطت عياط غير طبيعي انهارده
في حين اني المفروض اكون فرحانه لانها اكيد بتدحك اوووي
بس كان نفسي بجد اكون معاها واشوف دحكتها دي
كان نفسي اشوفها وهي لابسه فستان ابيض
وحاطه راسها على كتف رامي وبيرقصوا سلو على شيرين وهي بتغني بكلمه منك
كان نفسي اطلع في الصور عشان لما تيجي تتفرج على الصور تلاقيني
كان نفسي آكل من التورته وارقص معاها ومع روجا
كان نفسي اوووي اوووي اووووي
بس انا فرحانه....اكيد فرحانه....عشان هي فرحانه
واحنا متعودين على اننا بنحس ببعض
وانا حاسه دحكتها بتيجي على شفايفي
اكيد مش ده اللي كنت عايزه اقوله....كان نفسي اقول اكتر من كده بكتير
كان نفسي الاقيلك كلام يقولك انتي ايه عند وئام....كان نفسي تعرفي بجد
بس انا عارفه انك عارفه....ياريتني كنت اعرف كل الناس انتي ايه عندي
انتي حد ما يتعوضش...كل الايام اللي عشتها معاكي
كل الحاجات اللي عرفتها معاكي
كل حاجه ماتتعوضش...وماتنفعش تكون مع حد غيرك
عمري ما هفرط فيكي...ولا هبعد عنك ولا هخسر اي حاجه كسبتها معاكي
سامحيني....
وبحبك دي ماينفعش تتقال.....لان اللي بيني وبينك عدا كلمه بحبك بكتييير
ربنا يسعد ايامك ويهنيكي عمرك كلو يا عمري

8 comments:

Diyaa' said...

ربنا ما يحرمكم من بعض وعقبالك كده
وألف ألف مليار مبروك ليها
وعقبال أولادها :)

وأنا فرحان لدرجة إني مش عارف أقول إيه
بس يكفيني أتخيل الحد اللي كان بيكتب في البلوج سعيد في الكوشة :) يا رب دايماً

sofinqoraso said...

لا بجد يعنى
مش عارفة ليه احساسى خدنى لبلوجنا اول ما فتحت النت
بس
لأ بجد كتير يا أوما
فرحانة بيكى أوى
وفرحانة باليوم المجنون اللى قضيناه سوا
أكيد ده عوضنى عن يوم الفرح
انتى كمان عارفة كويس وئام ايه عندى
وئام اللى بعتلها مسج يوم صباحيتى اطمنها عليا :D
وئام اللى قضيت معاها احلى ايام ولسه هقضى معاها ومع اولادنا ايام حلوة كتير
بحبك

FadFadA said...

بارك الله لهما و بارك عليهما و جمع بينهما في خير
و عقبالك

بس صدقيني انت كده أحسن كتير و مش مصدقة اقرأي التدوينة الأخيرة عندي

محمد

Anonymous said...

انتى فين يا اوما وحشتينى ابقى طمنينى عليكى بليز ياروحى
او خلى نهير تطمنى انا جيت اشوف البلوج بتاعتك لقيتها اتشالت

Hayam said...

عقبالك ياقمر
وربنا يكرمك وتتجوزي زيها
ويكتبلك نصيب يقدرك ويعرف يحتويكي

نعكشة said...

هوه انتي وئام oma-simpleblog?????

لو كنت انتي هبقى مبسوطة قوي

لإن بلوجك مقفول من فترة طويلة
وانا كنت قاعدة أدور عليكي
معرفش ليه

عامتاً

لو كنتي انتي هيا أو لأ

انا بس جيت أسلم

مقريتش البوست معلش

سلام عليكِ

Oma said...

thanks every one
el 7amdolella everything is ok :))

(F)

MR-BOLICA said...

ya rab tekony be5air ya weam