Wednesday, April 25, 2007

هرتـــله


همشي...وسيبني امشي
ماحدش يقولي ليه
ماتقوليش على فين رايحه
سيبني امشي في طريق طويل
في آخره نور...مع اني مش شايفاه
سيبوني ابكي
ماحدش يقولي اهدي
سيبوني اصرخ واقول مش قادره
ماتقوليش اصبري واتحملي
سيبوني اكون مع نفسي
اعاتبها واعذبها
سيبني اقسى عليك
ولو ماعرفتش اقسى....خليك قاسي انت
ماتقوليش مش فارقه وماتبكيش
لا فارقه ومش هجمد ولا هدحك
سيبني انادي عليك وماتردش عليا
سيبني اصرخ لحد مالصوت يروح
واعرف انك ماتستاهش اناديك
سيبني امشي...لوحدي
حتى لو هموت...ماحدش ييجي
سيبوني اعلم نفسي اني اموت لوحدي

we2am

9 comments:

Anonymous said...

يخرب بيتك يا وئام على هال البوست!!

Anonymous said...

يخرب بيتك يا وئام على هال البوست!!

Anonymous said...

يخرب بيتك يا وئام على هال البوست!!

Anonymous said...

يخرب بيتك يا وئام على هال البوست!!

Yassmina said...

ياماما هوا انتي ليه غاويه توجعي فقلبي كده
حرام عليكي
عارفا بتفكريني اوي بنفسي لما اكون منهاره وبعيط مشعاوزه حد يقولي مش تستاهل ولا خلاص ويهديني ولا الكلام ده بحس انو بيعصبني اكتر
انا عاوزه ايعط لحد ما اطلع الجوايا عاوزه اصرخ واطلع كل الاهات الي ملياني

ماعلافتش ااقسى ...خليك قاسي انت
يعني ان مش عارفا ااقولك ايه على الكلمه دي بجد موتتني
انا مت خلاص
بجد جاااااااااااااامده
جاااااااامده
ده انتي هتتقطعي لما اشوفك
خليكي كده ااقعدي اوجعي بقلبي خليكي

Oma said...

تسلم ياعاسف على الدعوه الجميله:))
قولي ربنا يعمر عقلك ياسيدي مش كفايا هو خربان اصلاً
منور ياجميل

ياسمينا
بعد الشر عليكي من الموت ياعبيطه
انتي بتتلككي اصلا لاي حاجه غم
فعلا الكلام ده على فكره كنت كاتباه في لخظه انهيار وعايزه انفجر وخلاص ومش عايزه اشيل جوايا حاجه
سلامه قلبك من الوجع ياقلبي

Reemo said...

بالصدفه اخدت بالى من البلوج ده عندك يااوما
وقريت كل البوستات
ده من بدرى اوى تصورى
زعلانه منك انك مش جيبتى سييرته فى كلامك معايا
لانه بجد عجبنى اوى فكرته
ونون بتكتب فيه كمان وانا كنت بقول البنت دى مبقتش تكتب ليه
اتاريها بتكتب اهى فى الخفاء
بطلى نكد بقى يااوما علشان هى مش ناقصه بصراحه
وخدى بالك من نفسك
luv u oma
luv u nono

عبدالله خالد said...
This comment has been removed by the author.
عبدالله خالد said...

كتير اوي بتقولي معرفش
بس احسن حاجه انك تعبري عنها
كتير اوي تقولي مفيش حاجه تستاهل
بس عمرك ما هتقدري تعبري عنها
كتير اوي تقولي انا مش عارفه انا عايزه اه
بس احسن حاجه انك تحسيها بالشكل ده
حلووو اوي البوست
وديه اول زياره ليه